2017. július 29.

055. Késő esti önreflektív kérdések

Tumblrön találtam csomó-csomó jó kérdést, elsőként pedig a Late night self reflective asks, avagy a Késő esti önreflektív kérdéseket válaszolom meg. Szó esik többek között a jövőmről, a múltamról, a boldogságomról és még megannyi dologról, amit eddig sosem említettem nektek. 👀
Megjegyzés: A természeti cuccok és kérdések közötti kapcsolatot én sem találom, szóval ne kérdezzétek lol.

♡ Világegyetem: Mi az az egy dolog, amit azt kívánod, hogy bárcsak elmondhatnál annak, akivel többé már nem vagytok barátok?
▶ Óvodában volt az első legjobb barátnőm, akivel akkor szakadt meg a kapcsolatunk, mikor iskolába kerültünk. Évfolyamtársak maradtunk, de többé már nem egy osztályba jártunk, igaz, nem ez volt az igazi oka az elválásunknak, hanem egy harmadik személy, aki tönkretette a kapcsolatunk. (És aki egyébként máig a legjobb barátnőm.) Az óvodai lb-m már többször felhozta, hogy jó lenne olyan jóban lenni, mint régen, de valahogyan ez sosem jött össze. Azt mondanám el neki, hogy ezt nagyon bánom, mert fantasztikus ember és a mai napig imádom, a titkait pedig sosem adtam tovább, és nem is fogom.



♡ Galaxisok: Mi az a 3 dolog, amit mindenképpen meg akarsz tenni, mielőtt meghalsz?
▶ 1. Egyetemre menni és megvalósítani a karrierista álmaim, hogy bebizonyítsam, erős akarattal bármit el lehet érni, és hogy a családom büszke legyen rám.
2. Megtalálni a boldogságom. Azt, ami tényleg tartós örömet szerez, amitől azt érzem, hogy minden célom elértem, többre nincs is szükségem.
3. Megtanulni valamilyen hangszeren játszani. Mindig is irigyeltem azokat, akiket gyerekkorukban a szüleik (akár kényszerrel) beírattak valamilyen művészeti suliba, mert nagyon nagy ajándékot kaptak ezzel.

♡ Bolygók: Milyen teljesítményedre vagy a legbüszkébb?
▶ Fiatal vagyok még ennek a kérdésnek a megválaszolásához, olyan hatalmas nagy sikereket még nem értem el, viszont apróbbakat már többet is. Például többször is voltam már kitűnő tanuló (régi szép idők), felvettek a gimibe, nem adtam fel egy barátságot, hanem küzdöttem érte, a jobbik focicsapatba válogattak be, augusztusban el fogok jutni Manchesterbe illetve Londonba, és a többi.

♡ Felhők: Mit bántál meg az életed során a legjobban?
▶ Amondó vagyok, hogy a múltat nem kell sajnálni, vagy megbánni. A régi tetteink nélkül most nem lennénk azok, akik vagyunk, mert ezek formálnak minket. Talán azt bánom, hogy nem kezdtem el előbb újabb barátságokat kötni a gimiben, hanem visszahúzódtam, de mára már ez is megoldódott.

♡ Telihold: Milyen ember szeretnél lenni?
▶ Jó. Megfelelni önmagamnak, illetve valamilyen szinten másoknak is. Mert egészséges szinten bizony kell a bizonyítási vágy is, mert például nem mindegy, hogy a munkahelyeden az emberek szemében egy lusta disznó vagy, aki csak a pénzért dolgozik, vagy inkább azt tartod szem előtt, hogy a legjobbakat nyújtsd mások érdekében (is).

♡ Nap: Ha egy nap arra kelnél, hogy az életedben minden tökéletes, hogyan nézne ki?
▶ A szobám cseresznye színű lenne, a falakra és szekrényekre polaroidokkal ragasztva, amik fontos emlékeket idéznek fel. Mikor felhúznám a redőnyt, Amerika utcái köszönnének vissza. Kimegyek reggelizni, a teljes családom vár az ebédlőben, édesanyám éppen rántottát készít. Reggeli után készülődöm, mert hétvége van és találkozom a barátaimmal, akikkel azt tervezzük, hogy bejárjuk egész Amerikát egy lakókocsival. Becsomagolok mindent, felpattanok a kocsira, ahol már várnak, aztán maximum Texasig jutunk el, mert rájövünk, hogy nem bírjuk tovább a családunk nélkül és inkább visszafordulunk. Hazaérek és a szüleim nyakába ugrok, mert már nagyon hiányoztak, pedig csak pár óráig voltam távol. Egy kicsit elragadtattam magam? Lehet.

♡ Késő este: Mi/ki miatt érzed magad biztonságban?
▶ A családom miatt. Az egyik félelmem, hogy egyedül maradok, már azt sem bírom, mikor üres a ház és csak én vagyok itthon. Ha ők velem vannak, az élet tökéletesnek tűnik és nem félek semmitől.

♡ Napfelkelte: Mit szeretnél kezdeni az életeddel?
▶ Mindent kipróbálni, amit csak lehet. Vakmerő dolgokat tenni, amiket aztán vagy megbánok, vagy éppen életem egyik legjobb emlékeként emlegetem majd. Mindezek mellett megvalósítani az álmaim, legalábbis a nagy részüket, és nem elpocsékolni az életem.

♡ Napnyugta: Ki az a személy, akiről azt gondoltad, hogy örökké veled lesz, de többé már nem is beszéltek?
▶ Van néhány barátom, akikkel örök hűséget fogadtunk, de már nem is köszönünk egymásnak. Nincs olyan, hogy örökké, erre már rájöttem azóta.

♡ Éjfél: Más ember vagy késő este, mint reggelente?
▶ Az tuti. Reggel nem lehet hozzám szólni, annyira kómás vagyok és nehezen ébredek, estére kinyílik a csipám és le sem lehet lőni. Ekkor vagyok a legaktívabb, ilyenkor van a legtöbb gondolatom.

♡ Gyertyafény: Határozatlan ember vagy?
▶ Nem. Mindenre van egy gondosan kidolgozott tervem, megvannak a magam gondolatai, amik mellett kiállok. Nagyon nehéz elbizonytalanítani. A céljaim felé megrögzötten haladok, nem engedem, hogy bármi az utamba álljon.

♡ Sötétség: Változtattál már meg magadon valami olyat, amit szerettél, csak azért, hogy másoknak bizonyíts?
▶ Sokáig az alkoholfogyasztás ellen voltam, aztán elsőnek azért lettem részeg, hogy bebizonyítsam, én is tudok rossz lenni. Ez most így elég viccesen hangzik, de tudjátok, ilyen ez, mikor valaki tini. Azóta egyébként már teljesen más véleménnyel vagyok a bulizásról... 😃

♡ Édes álmok: Boldog vagy?
▶ Mondhatni, hogy igen. Alapvetően az vagyok, csak néha mindenki életében történnek rossz dolgok, de ezek ellenére az élet megy tovább, nem szabad ezeknél leragadni. Hiszen miért ne lennék boldog? Szeretve vagyok, nincs semmilyen betegségem, nem vagyunk szegények, mindenem megvan, amire szükségem lehet és a többi.

♡ Rémálmok: Mitől félsz a legjobban?
▶ Már fentebb is említettem, hogy attól, hogy egyedül maradok. Elveszítek mindenkit, akit szeretek és akik szeretnek, elhagynak. Ez szépen lassan megtörténik, hiszen a halál az élet rendje, de néha azt remélem, hogy én előbb távozok, mint a legtöbb szerettem, mert nem bírom végignézni, ahogyan mindenki elhagy.

♡ Csillagképek: Ki az a személy, akivel akár órákig is el tudsz beszélgetni?
▶ A családom, barátaim. Családon belül leginkább édesanyámmal és nővéremmel, a barátaimon belül pedig Dinivel. Vele általában teljesen hülyeségekről beszélünk, amiket mások nem is értenének.

♡ Emlékek: Ki az, akit sosem fogsz elfelejteni?
▶ Ismét a családom és a barátaim, na meg a háziállataim. Közülük mindenkire emlékszem, még a legelső kutyámra is, aki akkor halt meg, mikor 2 éves voltam. Ők azok, akik felejthetetlenek.

♡ 11:11: Mi az a dolog, amit akarsz, de talán sosem lehet a tiéd?
▶ Több olyan személy is volt már az életemben, akikre nagyon vágytam, szerelmes voltam, végül nem történt semmi. Példának okáért ott van az első szerelmem, akit még mindig nem tudok elfelejteni, de sosem lesz köztünk semmi, bár hogy őszinte legyek, jobb is. Úgy érzem, nem ez volt az utolsó eset.

♡ Hullócsillag: Ki az a személy, akiben annyira megbízol, hogy fontos döntéseknél kikéred a véleményét?
▶ Nővérem. Tőle szoktam mindig minden fontosat megkérdezni, mert nagyon okos, és valahogyan mindig a helyes döntést hozza meg. Ilyen téren benne bízok a legjobban, még magamban sincs ennyi hitem, mint benne.

♡ Föld: Hol érzed magad a leginkább otthonosan?
▶ Umm, itthon? Nem is tudom, más hely nagyon nincs is. Esetleg még kint, a szabad ég alatt, a természetben, ott akárhol vagyok, mindig úgy érzem, hogy hazaérkeztem.

♡ Horizont: Mi az az egy dolog, ami miatt jobban érzed magad, mikor zaklatott vagy?
▶ A zene. Akármilyen bajom van, csak bedugom a fülhallgatóm és megfeledkezem mindenről. Tudtátok, hogy a zenének fájdalomcsillapító, vérnyomáscsökkentő hatása is van?

♡ Sarki fény: Mi az a dolog, ami segít elaludni, mikor ezt lehetetlennek érzed?
▶ A bárányszámolás, lol. Amikor nem tudok aludni, általában azért van, mert a gondolatok nem hagynak, ezért elkezdem számolni a bárányokat, hogy ne járjon mindenfélén az eszem, aztán előbb-utóbb elalszom.

4 megjegyzés:

  1. Jelentem, nálam nem vált be a bárányszámolgatás. 236 után feladtam. :P
    Nálam a "b@sszamegnemtudokelaludni" helyzetben a zenehallgatás válik be legtöbbször. Van néhány olyan szám, ami kifejezetten álmosítóan hat rám (ha elég fáradt vagyok), szóval csak be kell raknom ismétlésre, és tíz perc múlva már alszom is. Persze, nem mindig válik be. Olyankor szemezek a jóképű mennyezetemmel. :D

    VálaszTörlés
  2. Nekem is volt már, hogy 200 fölé mentem, csak én sosem adom fel. :D Zenékkel meg úgy vagyok, hogy mindegyikről eszembe jutnak dolgok, aztán továbbra sem tudok aludni a gondolataim miatt, szóval nálam csakis a bárányok segítenek. :)

    VálaszTörlés
  3. Nekem ha nem tudok elaludni, akkor egy applikáció segít.:D (nem szponzorált tartalom) A Rain Rain Sleep Sounds (app storeban letölthető, play áruházban nem tudom) olyan hogy különböző hangokat lehet beállítani, össze lehet különböző hangokból sajátot állítani, illetve sleep timer is van rajta, azaz például éjszaka beállítod 1 órára, és 1 óra után kikapcsol. :D A hangok olyanok mint az eső, vagy a tenger, vagy a tűz. Nekem sokat szoktak segíteni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úú köszi Iza, ez most jól jött! Mindenképpen utánajárok. :)

      Törlés